Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3942
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хоменко, В. Г. | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-27T14:52:11Z | - |
dc.date.available | 2015-01-27T14:52:11Z | - |
dc.date.issued | 2015-01-27 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3942 | - |
dc.description.abstract | Обґрунтування та розробка системи дуального змісту професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів є складною системною проблемою, яка потребує ґрунтовного комплексного аналізу та розробки. До концептуальних загальнонаукових засад можна віднести положення про необхідність розробки дуального змісту професійної підготовки на основі методів системного підходу для формалізації представлення моделі дуального змісту | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | дуальний зміст | uk_UK |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UK |
dc.subject | майбутні інженери-педагоги | uk_UK |
dc.subject | система | uk_UK |
dc.subject | педагогічна система | uk_UK |
dc.subject | елемент | uk_UK |
dc.subject | зв’язок | uk_UK |
dc.subject | структура | uk_UK |
dc.title | ЗАГАЛЬНОНАУКОВІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ СИСТЕМИ ДУАЛЬНОГО ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Xomenko.doc | 220 kB | Microsoft Word | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.