Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3942
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хоменко, В. Г. | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-27T14:52:11Z | - |
dc.date.available | 2015-01-27T14:52:11Z | - |
dc.date.issued | 2015-01-27 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3942 | - |
dc.description.abstract | Обґрунтування та розробка системи дуального змісту професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів є складною системною проблемою, яка потребує ґрунтовного комплексного аналізу та розробки. До концептуальних загальнонаукових засад можна віднести положення про необхідність розробки дуального змісту професійної підготовки на основі методів системного підходу для формалізації представлення моделі дуального змісту | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | дуальний зміст | uk_UK |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UK |
dc.subject | майбутні інженери-педагоги | uk_UK |
dc.subject | система | uk_UK |
dc.subject | педагогічна система | uk_UK |
dc.subject | елемент | uk_UK |
dc.subject | зв’язок | uk_UK |
dc.subject | структура | uk_UK |
dc.title | ЗАГАЛЬНОНАУКОВІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ СИСТЕМИ ДУАЛЬНОГО ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Xomenko.doc | 220 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.