Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3942
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХоменко, В. Г.-
dc.date.accessioned2015-01-27T14:52:11Z-
dc.date.available2015-01-27T14:52:11Z-
dc.date.issued2015-01-27-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3942-
dc.description.abstractОбґрунтування та розробка системи дуального змісту професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів є складною системною проблемою, яка потребує ґрунтовного комплексного аналізу та розробки. До концептуальних загальнонаукових засад можна віднести положення про необхідність розробки дуального змісту професійної підготовки на основі методів системного підходу для формалізації представлення моделі дуального змістуuk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectдуальний змістuk_UK
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UK
dc.subjectмайбутні інженери-педагогиuk_UK
dc.subjectсистемаuk_UK
dc.subjectпедагогічна системаuk_UK
dc.subjectелементuk_UK
dc.subjectзв’язокuk_UK
dc.subjectструктураuk_UK
dc.titleЗАГАЛЬНОНАУКОВІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ СИСТЕМИ ДУАЛЬНОГО ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Xomenko.doc220 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.