Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3930
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ржевська, А. С. | - |
dc.contributor.author | Ротова, Н. В. | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-27T14:27:54Z | - |
dc.date.available | 2015-01-27T14:27:54Z | - |
dc.date.issued | 2015-01-27 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3930 | - |
dc.description.abstract | Глобальні процеси інформатизації суспільства - збільшення з кожним роком в геометричній прогресії кількості текстової інформації, пред'явлення нових вимог до її аналізу, систематизації і швидкості її переробки - поставили теоретиків і практиків у галузі мовної освіти перед необхідністю розробки нових підходів до навчання читанню як на рідній, так і на іноземній мовах. Курс "Російська мова і культура мовлення" посідає важливе місце в підготовці туркменських студентів. У 2007 року Президент Туркменістану Гурбангулы Бердимухамедов підписав "Закон про Освіту", згідно з якою в школах було введено обов'язкову десятирічну освіту і знання трьох мов: туркменської, російської і англійської. Проте згідно з отриманими соціологічними даними, сьогодні в Туркменістані переважна більшість студентів вивчають англійську мову (79,2 у багатьох освітніх установах, починаючи з дошкільного типу і закінчуючи ВНЗ), англійській мові віддана перевага як основній іноземній мові. За радянських часів в сільській місцевості практично все населення уміло пояснюватися російською мовою, тому що його вивчали в школі. Зараз кількість годин скоротилася, російську мову, як правило, викладають туркменські вчителі, тому представники нових поколінь села практично не говорять по-російськи. Проте останнім часом з'явилася інша тенденція. Діти заможних батьків з туркменських сімей почали наймати репетиторів із російської мови. Знання мови полегшує їм здобуття освіти в Росії, в Україні та й на усьому пострадянському просторі. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | читання як вид мовленнєвої діяльності і засіб навчання | uk_UK |
dc.subject | мнемічні і розумові процеси | uk_UK |
dc.subject | репродуктивна і творча діяльність | uk_UK |
dc.subject | етапи роботи з текстом | uk_UK |
dc.title | ДО ПИТАННЯ НАВЧАННЯ ЧИТАННЮ ЯК ВИДУ МОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Rotova.doc | 101 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.