Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3922
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Литвинчук, О. М. | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-27T14:10:26Z | - |
dc.date.available | 2015-01-27T14:10:26Z | - |
dc.date.issued | 2015-01-27 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3922 | - |
dc.description.abstract | Здоров’я людини відноситься до числа глобальних проблем, що мають життєво важливе значення для всього людства, де в наявності найбільше загострення суперечностей, породжуваних поточними і очікуваними в майбутньому ситуаціями, де диспропорційні стани досягли або можуть досягти в перспективі катастрофічних наслідків. За останні десятиліття світова наука долучила проблему здоров’я, у широкому розумінні, до кола глобальних проблем, розв’язання яких обумовлює не тільки кількісні та якісні характеристики майбутнього розвитку людства, але й навіть самий факт його подальшого існування як біологічного виду. Незважаючи на очевидну актуальність проблеми, тематика здорового способу життя не пріоритетна у вітчизняних дослідженнях. Варто знову і знову розглядати питання формування здорового способу життя для здоров’язбереження майбутнього покоління. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | здоровий спосіб життя | uk_UK |
dc.subject | формування | uk_UK |
dc.subject | культура здоров'я | uk_UK |
dc.subject | студент | uk_UK |
dc.subject | інженер-педагог | uk_UK |
dc.subject | здоров’язберігаюча діяльність | uk_UK |
dc.subject | здоров’язбереження | uk_UK |
dc.title | ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ ЯК ШЛЯХ ДО ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Litvinchyk.doc | 149,5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.