Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3921
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лебедєва, О. А. | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-27T14:08:34Z | - |
dc.date.available | 2015-01-27T14:08:34Z | - |
dc.date.issued | 2015-01-27 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3921 | - |
dc.description.abstract | В традиційному процесі організації навчання іноземних мов в якості засобу передачі інформації традиційно використовувалася одностороння форма комунікації. Її суть полягає в трансляції викладачем інформації та в її подальшому відтворенні студентом. У свою чергу, студент знаходиться в ситуації, коли він тільки читає, слухає, говорить про окремі галузі знань, займаючи лише позицію того, що сприймає. Іноді односторонність може порушуватися (наприклад, коли той хто навчається що-небудь уточнює або ставить запитання) тоді виникає двостороння комунікація. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | інтерактивні методи | uk_UK |
dc.subject | комунікація | uk_UK |
dc.subject | демократичність | uk_UK |
dc.subject | форма та умови навчання | uk_UK |
dc.title | ПЕРЕВАГИ ІНТЕРАКТИВНОГО МЕТОДУ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У СУЧАСНОМУ ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Lebedeva.doc | 78 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.