Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3913
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДубініна, О. М.-
dc.date.accessioned2015-01-27T13:45:44Z-
dc.date.available2015-01-27T13:45:44Z-
dc.date.issued2015-01-27-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3913-
dc.description.abstractМатематична культура, що виступає засобом акумуляції, збереження і передачі математичного досвіду людства та одночасно з цим є універсальним методом пізнання, реалізується через ряд функцій. Багатомірність феномену математичної культури як інтегративної властивості особистості також виявляється в її функціях, які фундуються сутністю математичної культури. Вважаємо доречним і своєчасним підняття питання функцій математичної культури в інженерії взагалі, та в програмній інженерії зокрема. Тому що в період інформаційного вибуху і загальної комп’ютеризації інженерна галузь набуває сучасних трансформацій, а математична культура в цьому процесі має певне призначення, оскільки завжди діяла, діє і буде діяти на результат інженерної праці. Тобто на наш погляд, виникає протиріччя між об’єктивним функціональним призначенням математичної культури і недостатнім використанням цього потенціалу в технічній професійній освіті.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectвища технічна професійна освітаuk_UK
dc.subjectматематична культура особистостіuk_UK
dc.subjectфункції математичної культуриuk_UK
dc.subjectпрограмна інженеріяuk_UK
dc.titleФУНКЦІЇ МАТЕМАТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ІНЖЕНЕРАuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dybna.doc139 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.