Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3760
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКолосова, М. А.-
dc.date.accessioned2014-11-03T14:23:57Z-
dc.date.available2014-11-03T14:23:57Z-
dc.date.issued2014-11-03-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3760-
dc.description.abstractОднією з головних проблем в проведенні педагогічного експерименту є не тільки вибір мети, задачі, визначення об’єкта і предмета дослідження, а і вибір методу обробки даних. З математичної статистики відомо 26 критеріїв обробки даних, що різняться за характеристиками і типами результатів, що розглядаються. Але обрання із такої кількості найточнішого та найоптимальнішого критерію для розрахунку даних педагогічного експерименту вимагає глибоких математичних знань, певних витрат часу и не завжди є вірним. Тому проблема з вибором критерію для проведення педагогічного експерименту дуже актуальна і вимагає свого розв’язання.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectтехнологія проведення педагогічного експериментуuk_UK
dc.subjectматематична статистикаuk_UK
dc.subjectкомп’ютерні засобиuk_UK
dc.titleТЕХНОЛОГІЯ ПРОВЕДЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРЕМЕНТУ МЕТОДАМИ МАТЕМАТИЧНОЇ СТАТИСТИКИ З ВИКОРИСТАННЯМ КОМП’ЮТЕРНИХ ЗАСОБІВuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет КТУН)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kolosova.docx13,11 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.