Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3519
Назва: | Формування у майбутніх інженерів-педагогів компетентності з проектування методик навчання електроенергетичних дисциплін |
Автори: | Коваленко, О. Е. Лазарєв, М. І. Корольова, Н. В. |
Ключові слова: | компетентності з проектування методик навчання проектування методик навчання електроенергетичних дисциплін |
Дата публікації: | 12-вер-2014 |
Короткий огляд (реферат): | У монографії проаналізовано проблеми і шляхи підвищення якості формування у майбутніх інженерів-педагогів компетентності з проектування методик навчання електроенергетичних дисциплін. Визначено, що для реалізації вимог державних стандартів вищої освіти методична система повинна базуватися на моделі компетентності майбутніх інженерів-педагогів, яка містить систему компетенцій, що відображають ознаки знаннєвого, вміннєвого й особистісного компонентів; метод, який забезпечує формування компетентності з проектування методик навчання на репродуктивному і продуктивному рівнях; модель засобів управління процесом формування компетентності, яка забезпечує одночасне формування знань, умінь і професійно важливих якостей та покрокове управління навчально- пізнавальною діяльністю студентів. Для науково-педагогічних працівників, педагогів, аспірантів і студентів вищих навчальних закладів. |
Опис: | Коваленко О.Е. Формування у майбутніх інженерів-педагогів компетентності з проектування методик навчання електроенергетичних дисциплін [Текст монографії]: / Коваленко О.Е., Лазарєв М.І., Корольова Н.В.; УІПА – Харків: 2012.– 204 с |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/3519 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Факультет ЕУОТ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
УИПА Монографія Корольова 22_06_12.pdf | 1,72 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.