Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3516
Назва: Теоретичні та методичні засади системи виробничого навчання майбутніх кравців у ПТНЗ засобами інтегрованих мікромодулів
Автори: Лазарєв, М. І.
Божко, Н. В.
Ключові слова: загальнодидактичні підходи
інтеграція знань
виробничне навчання
Дата публікації: 12-вер-2014
Короткий огляд (реферат): У монографії проаналізовані існуючі загальнодидактичні підходи до по- будови структурних елементів систем навчання на основі інтеграції знань. Нау- ково обґрунтовані та розроблені методична система виробничого навчання майбутніх кравців засобами інтегрованих мікромодулів, структурна модель змі- сту інтегрованого мікромодуля, метод формування інтегрованого змісту, метод комплексного навчання на основі інтегрованих мікромодулів, дидактичні засо- би на основі інтегрованих мікромодулів, критерії та показники для оцінювання ефективності методичних систем виробничого навчання. Для науково-педагогічних працівників, педагогів, аспірантів і студентів вищих навчальних закладів.
Опис: Лазарєв М.І. Теоретичні та методичні засади системи виробничого навчання майбутніх кравців у ПТНЗ засобами інтегрованих мікромодулів [Текст моног- рафії]: / Лазарєв М.І., Божко Н.В.; УІПА – Харків: 2012.– 196 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3516
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет ЕУОТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bozhko.7z5,76 MBФайл "7Z" (.7z)Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.