Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3270
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРижкова, М. С.-
dc.date.accessioned2014-03-13T12:46:56Z-
dc.date.available2014-03-13T12:46:56Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationГуманізація навчально-виховного процесу: збірник наукових праць. - Вип. L. - Слов'янськ: СДПУ, 2010. - 303 с.uk_UK
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3270-
dc.description.abstractУ статті розглядаються погляди українських письменників на проблему жіночої освіти взагалі та на проблему жінки-вчителя, зокрема. Кожен з них своєрідно розумів призначення та місце жіноцтва в суспільстві. Звичайно, найбільш поширеними були твердження про роль жінки як матері та дружини. У другій половині ХІХ століття досить сміливо почало підніматися питання про надання прав жінкам щодо педагогічної діяльності. Поширенню таких закликів сприяли видатні діячі свого часу – педагоги, громадські діячі, письменники, поети. Зі сторінок своїх творів вони намагалися привернути увагу громадськості та влади до цієї справи.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherГуманізація навчально-виховного процесуuk_UK
dc.subjectжіноча освіта, жінка-вчитель, українські письменники, статус жінкиuk_UK
dc.titleОбраз жінки-вчителя у творах українських письменників ХІХ століттяuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ryzhkova_arcticle_5.doc66 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.