Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3270
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рижкова, М. С. | - |
dc.date.accessioned | 2014-03-13T12:46:56Z | - |
dc.date.available | 2014-03-13T12:46:56Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Гуманізація навчально-виховного процесу: збірник наукових праць. - Вип. L. - Слов'янськ: СДПУ, 2010. - 303 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3270 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються погляди українських письменників на проблему жіночої освіти взагалі та на проблему жінки-вчителя, зокрема. Кожен з них своєрідно розумів призначення та місце жіноцтва в суспільстві. Звичайно, найбільш поширеними були твердження про роль жінки як матері та дружини. У другій половині ХІХ століття досить сміливо почало підніматися питання про надання прав жінкам щодо педагогічної діяльності. Поширенню таких закликів сприяли видатні діячі свого часу – педагоги, громадські діячі, письменники, поети. Зі сторінок своїх творів вони намагалися привернути увагу громадськості та влади до цієї справи. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Гуманізація навчально-виховного процесу | uk_UK |
dc.subject | жіноча освіта, жінка-вчитель, українські письменники, статус жінки | uk_UK |
dc.title | Образ жінки-вчителя у творах українських письменників ХІХ століття | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Располагается в коллекциях: | Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ryzhkova_arcticle_5.doc | 66 kB | Microsoft Word | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.