Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3251
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНедосєкова, Н. С.-
dc.date.accessioned2014-03-06T12:00:04Z-
dc.date.available2014-03-06T12:00:04Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationПроблеми інженерно-педагогічної освіти. Збірник наукових праць. Вип. 26-27. - Харків: Українська інженерно-педагогічна академія (УІПА), 2010. - С. 132-136.uk_UK
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3251-
dc.description.abstractУ статті розглядається сутність впровадження комп’ютерних технологій під час лекцій з виробничого навчання. Використання мультимедійних засобів навчання та комп’ютерних технологій дозволяє формувати у майбутніх інженерів-педагогів харчового профілю творчу активність.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherПроблеми інженерно-педагогічної освіти. Збірник наукових працьuk_UK
dc.relation.ispartofseries;Вип. 26-27-
dc.subjectінженер-технологuk_UK
dc.subjectмультимедійні засоби навчанняuk_UK
dc.subjectкомп’ютерні технологіїuk_UK
dc.subjectтворча активністьuk_UK
dc.subjectпедагогічний сценарійuk_UK
dc.subjectтестуючи програмиuk_UK
dc.subjectпрезентація лекціїuk_UK
dc.titleМУЛЬТИМЕДІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ПІД ЧАС ЛЕКЦІЙ З ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nedosekova_article_6.doc10,95 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.