Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3232
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПосторонко, А. І.-
dc.date.accessioned2014-02-28T08:53:10Z-
dc.date.available2014-02-28T08:53:10Z-
dc.date.issued2014-02-03-
dc.identifier.citationНауково-методичний журнал "Наукова скарбниця освіти Донеччини" № 1(18), від 3 лютого, 2014 р. С. 96-99uk_UK
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3232-
dc.description.abstractВ статті обговорюється проблема активізації пізнавальної діяльності студентів при вивченні фахових дисциплін. Показані переваги запропонованих методів над традиційними. Встановлено, що у вирішені проблеми активізації навчання широкий розвиток мають новітні інтенсивні технології. Показано, що засвоєння методів активізації пізнавальної діяльності залежить від усвідомлення студентами специфіки навчання у технічному вузі.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherНауково-методичний журнал "Наукова скарбниця освіти Донеччини"uk_UK
dc.relation.ispartofseries;№ 1(18)-
dc.subjectактивізаціяuk_UK
dc.subjectпізнавальна діяльністьuk_UK
dc.subjectфахові дисципліниuk_UK
dc.subjectновітні технологіїuk_UK
dc.titleАКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІНuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Postoronko_article_32.doc64,5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.