Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3232
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Посторонко, А. І. | - |
dc.date.accessioned | 2014-02-28T08:53:10Z | - |
dc.date.available | 2014-02-28T08:53:10Z | - |
dc.date.issued | 2014-02-03 | - |
dc.identifier.citation | Науково-методичний журнал "Наукова скарбниця освіти Донеччини" № 1(18), від 3 лютого, 2014 р. С. 96-99 | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3232 | - |
dc.description.abstract | В статті обговорюється проблема активізації пізнавальної діяльності студентів при вивченні фахових дисциплін. Показані переваги запропонованих методів над традиційними. Встановлено, що у вирішені проблеми активізації навчання широкий розвиток мають новітні інтенсивні технології. Показано, що засвоєння методів активізації пізнавальної діяльності залежить від усвідомлення студентами специфіки навчання у технічному вузі. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Науково-методичний журнал "Наукова скарбниця освіти Донеччини" | uk_UK |
dc.relation.ispartofseries | ;№ 1(18) | - |
dc.subject | активізація | uk_UK |
dc.subject | пізнавальна діяльність | uk_UK |
dc.subject | фахові дисципліни | uk_UK |
dc.subject | новітні технології | uk_UK |
dc.title | АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Appears in Collections: | Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Postoronko_article_32.doc | 64,5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.