Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3230
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарченко, І. Л.-
dc.contributor.authorПосторонко, А. І.-
dc.date.accessioned2014-02-27T15:26:38Z-
dc.date.available2014-02-27T15:26:38Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЗбірник наукових праць "Гуманізація навчально-виховного процесу" Спецвипуск № 12, Слов'янськ: ДДПУ, 2013,с. 165-170uk_UK
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3230-
dc.description.abstractВ статті представлені результати впровадження особистісно-орієнтованого підходу при організації навчання з фахових хімічних дисциплін. Показано, що такий підхід приводить до підвищення якості навчання.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherЗбірник наукових праць "Гуманізація навчально-виховного процесу"uk_UK
dc.relation.ispartofseries;Спецвипуск № 12-
dc.subjectособистісно-орієнтований підхідuk_UK
dc.subjectякість навчанняuk_UK
dc.subjectфахові дисципліниuk_UK
dc.subjectудосконалення навчанняuk_UK
dc.titleОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ПРИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ З ФАХОВИХ ХІМІЧНИХ ДИСЦИПЛІНuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marchenko_Postoronko_article_31.doc66,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.