Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3182
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВорожбіт, В. В.-
dc.date.accessioned2014-02-18T11:34:34Z-
dc.date.available2014-02-18T11:34:34Z-
dc.date.issued2014-02-18-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3182-
dc.description.abstractУ статті визначено вимоги до вчителів як організаторів духовно-морального виховання учнів загальних шкіл українських губерній у середині ХІХ – на початку ХХ століття: загальноособистісні, професійні знання виховного потенціалу предмета на- вчання, авторитетність на основі добровільного підкорення дитячої волі, повага ав- торитетів національних і релігійних; загальна естетичність. Установлено, що в указаний історичний період пропонувалося формувати мора- льну взаємодію між учителями й учнями на основі погодження почуттів, особистій гідності, доброчинності.uk_UK
dc.subjectдуховно-моральнеuk_UK
dc.subjectвиховання, учніuk_UK
dc.subjectшколаuk_UK
dc.subjectучитель, ідеалuk_UK
dc.subjectходегетикаuk_UK
dc.subjectцінністьuk_UK
dc.titleОРГАНІЗАЦІЯ ВЗАЄМОДІЇ УЧИТЕЛЯ І УЧНІВ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАВДАНЬ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ (ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ)uk_UK
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vorozh.pdf261,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.