Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3113
Title: ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТРЕНЕРА СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ТРЕНІНГУ МЕТОДОМ ІГРОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ
Other Titles: PREPARATION OF FUTURE PSYCHOLOGISTS TO PRACTICAL ACTIVITY OF TRAINER SOCIAL AND PSYCHOLOGICAL TRAINING BY PLAYING PLANNING
Authors: Попова, Г. В.
Милорадова, Н. Э.
Miloradova, N.
Popova, G.
Issue Date: 17-Feb-2014
Abstract: У статті описується практика використання методу ігрового проектування при навчанні майбутніх психологів конкретним навичкам роботи тренера-психолога. Пропонуються методичні прийоми розвитку креативного мислення, активізації участі студентів в ігровому проектуванні. Описуються етапи проведення і методи організації тематичного ігрового проектування. У роботі обговорюються можливості методу, отримані результати спостережень за стратегією участі студентів в ігровій практиці зі створення тренінгових програм. Наводиться перелік конкретних компетенцій, які опановують студенти під час ігрової практики. In the article practice of the use of method of the playing planning is described at teaching of future psychologists to concrete skills of work of trainer. The stages of leadth- rough and methods of organization of the thematic playing planning are described. The me- thodical receptions of development of креативного thought, activations of participation of students of students, are offered in the playing planning. Possibilities of method come into question in-process, got results of looking after strategy of participation of students in play- ing practice on creation of the тренинговых programs. A list over of concrete competenses which students seize during playing practice is brought.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3113
Appears in Collections:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Popm.pdf232,99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.