Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3094
Назва: НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС У МАСОВОМУ ВІДКРИТОМУ ДИСТАНЦІЙНОМУ КУРСІ
Інші назви: MASSIVE OPEN ON-LINE COURSE
Автори: Кухаренко, В. Н.
Kukharenko, V.
Ключові слова: масовий відкритий дистанційний курс
персональна навчальне середовище
коннектівізма
тьютор
massive open on-line course
a personal learning environment
connectivism
tutor
Дата публікації: 17-лют-2014
Короткий огляд (реферат): Описано основні особливості масових відкритих дистанційних курсів (відкритість, самоконтроль, співпраця), які набули поширення в Канаді та США в останні три роки. У таких курсах навчаються від 500 до 2500 студентів з усього світу. Наведено результати пілотного навчання слухачів СНД у відкритих дистанційних курсах “Стратегія розвитку дистанційного навчання в корпорації” та “Соціальні сервіси у дистанційному навчанні”. Describes the main features of the massive open on-line courses (openness, self-control, cooperation), which are conducted in Canada and the U.S. in the last three years. In such courses taking part by 500 to 2,500 students from around the world. Results of a pilot study participants of the CIS in open on-line course "Strategy of distance learning in corporations" are analyzed.
Опис: Кухаренко, В. Н. Навчальний процес у масовому відкритому дистанційному курсі [Текст] / В. Н. Кухаренко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2012. - № 1. - С. 40-50. (Шифр в БД Т546389/2012/1)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3094
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kuhar.pdf469,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.