Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3090
Title: ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ И ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ СТАНДАРТЫ КАК НЕОБХОДИМОЕ УСЛОВИЕ ПОДГОТОВКИ СПЕЦИАЛИСТОВ
Other Titles: PROFESSIONAL AND EDUCATIONAL STANDARDS AS A NECESSARY CONDITION TRAINING
Authors: Кононова, А. А.
Kononova, A.
Keywords: професійні стандарти
освітні стандарти
професійний розвиток особистості
професіоналізм
компетентність
professional standards
educational standards
professional development of personality
professionalism and competence
Issue Date: 17-Feb-2014
Abstract: Стаття присвячена проблемам формування і розвитку професіонала як активного суб'єкта на етапі професійної підготовки. Рівень професійної підготовки фахівців обумовлений якістю їх підготовки в системі освіти, якістю застосовуваних технологій навчання і виховання, особистісно-орієнтованої спрямованістю на формування творчих здібностей фахівця, випереджаючим характером професійної освіти. Стаття присвячена проблемам формування і розвитку професіонала як активного суб'єкта на етапі професійної підготовки. Рівень професійної підготовки фахівців обумовлений якістю їх підготовки в системі освіти, якістю застосовуваних технологій навчання і виховання, особистісно-орієнтованої спрямованістю на формування творчих здібностей фахівця, випереджаючим характером професійної освіти. The article deals with the problems of formation and development of a professional as an active subject during training based on professional and educational standards. Level of professional training due to the quality of their training in the education system, the quality of technology education and training, student-oriented focus on the formation of creativity specialist, outstripping the nature of vocational education.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3090
Appears in Collections:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konon.pdf200,47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.