Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3085
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЯковенко, Т. В.-
dc.contributor.authorYakovenko, T.-
dc.date.accessioned2014-02-17T09:10:37Z-
dc.date.available2014-02-17T09:10:37Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЯковенко Т. В. Педагогічна творчість та педагогічна креативність в контексті професійної підготовки майбутніх педагогів професійного навчання / Т. В. Яковенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 8-15.-
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3085-
dc.description.abstractThe article provides an analysis of definitive pedagogical creativity and teaching creativity in relation to the profession of the future teacher training. It is determined the level of pedagogical creativity of the teacher professional learning. The main parameters that characterize the pedagogical creativity of the teacher training are defined. В статье сделан дефиницийный анализ педагогического творчества и педагогической креативности применительно к профессиональной деятельности будущего педагога профессионального обучения. Определенно уровни педагогического творчества педагога профессиональной обучения. Приведены основные параметры, которые характеризуют педагогическую креативность педагога профессионального обучения. The article provides an analysis of definitive pedagogical creativity and teaching creativity in relation to the profession of the future teacher training. It is determined the level of pedagogical creativity of the teacher professional learning. The main parameters that characterize the pedagogical creativity of the teacher training are defined.uk_UK
dc.description.abstractУ статті зроблено дефініційний аналіз педагогічної творчості та педагогічної креативності стосовно професійної діяльності майбутнього педагога професійного навчання. Визначено рівні педагогічної творчості педагога професійного навчання. Наведено основні параметри, які характеризують педагогічну креативність педагога професійного навчання.-
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherУкраїнська інженерно-педагогічна академіяuk_UK
dc.subjectpedagogical oeuvreuk_UK
dc.subjectpedagogical creativityuk_UK
dc.subjectcreative activitiesuk_UK
dc.subjectfuture teacher professional learninguk_UK
dc.subjectcreative competenceuk_UK
dc.subjectпедагогическое творчествоuk_UK
dc.subjectпедагогическая креативностьuk_UK
dc.subjectкреативная деятельностьuk_UK
dc.subjectкреативная компетентностьuk_UK
dc.subjectбудущий педагог профессионального обученияuk_UK
dc.subjectпедагогічна творчість-
dc.subjectпедагогічна креативність-
dc.subjectкреативна діяльність-
dc.subjectмайбутній педагог професійного навчання-
dc.subjectкреативна компетентність-
dc.titleПЕДАГОГІЧНА ТВОРЧІСТЬ ТА ПЕДАГОГІЧНА КРЕАТИВНІСТЬ В КОНТЕКСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯuk_UK
dc.title.alternativePedagogical oeuvre and pedagogical creativity in the context of the training of future teachers of professional studiesuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
3.pdf275,01 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.