Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3063
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSheligevich-Urban, D.-
dc.date.accessioned2014-02-14T14:26:16Z-
dc.date.available2014-02-14T14:26:16Z-
dc.date.issued2014-02-14-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3063-
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості інтеграції дітей з обмеженими можливостями із суспільством, цілі соціальної інтеграції таких дітей, які включають створення природного середовища для розвитку, освіти, роботи та відпочинку. Автор звертається до гуманістичного підходу, підкреслюючи тим не менш значущість проблеми ізоляції і дискримінації людей-інвалідів сьогодні. Викладено цілі та завдання інклюзивної освіти, зазначено його важливість і необхідність. Наведено конкретні моделі інтеграції дітей- інвалідів у навчальний процес.uk_UK
dc.titleINTEGRATION DISABLED CHILD IN A SOCIAL ENVIRONMENTuk_UK
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shel.pdf231,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.