Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3063
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorSheligevich-Urban, D.-
dc.date.accessioned2014-02-14T14:26:16Z-
dc.date.available2014-02-14T14:26:16Z-
dc.date.issued2014-02-14-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3063-
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості інтеграції дітей з обмеженими можливостями із суспільством, цілі соціальної інтеграції таких дітей, які включають створення природного середовища для розвитку, освіти, роботи та відпочинку. Автор звертається до гуманістичного підходу, підкреслюючи тим не менш значущість проблеми ізоляції і дискримінації людей-інвалідів сьогодні. Викладено цілі та завдання інклюзивної освіти, зазначено його важливість і необхідність. Наведено конкретні моделі інтеграції дітей- інвалідів у навчальний процес.uk_UK
dc.titleINTEGRATION DISABLED CHILD IN A SOCIAL ENVIRONMENTuk_UK
Располагается в коллекциях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Shel.pdf231,36 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.