Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3063
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Sheligevich-Urban, D. | - |
dc.date.accessioned | 2014-02-14T14:26:16Z | - |
dc.date.available | 2014-02-14T14:26:16Z | - |
dc.date.issued | 2014-02-14 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3063 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито особливості інтеграції дітей з обмеженими можливостями із суспільством, цілі соціальної інтеграції таких дітей, які включають створення природного середовища для розвитку, освіти, роботи та відпочинку. Автор звертається до гуманістичного підходу, підкреслюючи тим не менш значущість проблеми ізоляції і дискримінації людей-інвалідів сьогодні. Викладено цілі та завдання інклюзивної освіти, зазначено його важливість і необхідність. Наведено конкретні моделі інтеграції дітей- інвалідів у навчальний процес. | uk_UK |
dc.title | INTEGRATION DISABLED CHILD IN A SOCIAL ENVIRONMENT | uk_UK |
Располагается в коллекциях: | Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shel.pdf | 231,36 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.