Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2877
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дмитренко, Т. О. | - |
dc.contributor.author | Яресько, К. В. | - |
dc.contributor.author | Dmitrenko, T. | - |
dc.contributor.author | Yaresko, K. | - |
dc.date.accessioned | 2013-12-09T08:24:58Z | - |
dc.date.available | 2013-12-09T08:24:58Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Дмитренко, Тамара Олександрівна. Концептуальні положення проектування методологічних засад наукового дослідження [Текст] / Т. О. Дмитренко, К. В. Яресько // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. праць / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2012. - Вип. 34-35. - С. 14-21. | - |
dc.identifier.issn | 2074-8922 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2877 | - |
dc.description.abstract | The classification of components of methodological basis of scientific research, their nterconnections, the focus of the formation the emergent qualities of the integrated objects (pedagogical system, pedagogical process) are considered. The conceptual positions of design of he methodological basis of scientific research are developed (based on pedagogy). | uk_UK |
dc.description.abstract | Розглянуто класифікацію компонентів методологічних засад наукового дослідження, їх взаємозв’язки, спрямованість на формування емерджентних якостей цілісних об’єктів (педагогічна система, педагогічний процес). Розроблено концептуальні положення проектування методологічних засад наукового дослідження (на матеріалі педагогіки). | - |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Ukrainian Engineering Pedagogics Academy | uk_UK |
dc.subject | conceptual positions of design | uk_UK |
dc.subject | methodological basis | uk_UK |
dc.subject | scientific research | uk_UK |
dc.subject | principle | uk_UK |
dc.subject | system thinking | uk_UK |
dc.subject | концептуальные положения проектирования | uk_UK |
dc.subject | методологические основы | uk_UK |
dc.subject | научное исследование | uk_UK |
dc.subject | системное мышление | uk_UK |
dc.subject | концептуальне положення проектування | - |
dc.subject | методологічні засади | - |
dc.subject | наукове дослідження | - |
dc.subject | принцип | - |
dc.subject | підхід | - |
dc.subject | метод | - |
dc.subject | системне мислення | - |
dc.subject | інтервал | - |
dc.title | КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ПРОЕКТУВАННЯ МЕТОДОЛОГІЧНИХ ЗАСАД НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ | uk_UK |
dc.title.alternative | Conceptual Positions of Design of the Methodological Basis of Scientific Research | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
12dtobsr.pdf | 298,26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.