Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2686
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСелегень, М. В.-
dc.date.accessioned2013-10-21T10:57:28Z-
dc.date.available2013-10-21T10:57:28Z-
dc.date.issued2013-10-21-
dc.identifier.citationСелегень, Марина Валентинівна. Розрахункова діяльність молодших спеціалістів машинобудівного профілю: сутність поняття [Текст] / М. В. Селегень // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. праць / Укр. інж.-пед. акад. - 2010. - Вип. 28-29. - С. 76-81.-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2686-
dc.description.abstractУ статті проведено аналіз категорії “діяльність” як ключової методологічної категорії у вивченні психолого-педагогічних проблем, пов’язаних із навчанням молодших спеціалістів машинобудівного профілю. На підставі узагальнення визначень “діяльність”, ”навчальна діяльність”, “розрахунок”, “розраховувати”, “розрахунок споруд”, “розрахункова схема”, “пізнавальна задача” було уточнено поняття “розрахункова діяльність студентів”, яка є однією з найважливіших форм діяльності.-
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectпрофесійні компетенції-
dc.subjectдіяльнісний підхід-
dc.subjectнавчальна діяльність-
dc.subjectдіяльність-
dc.subjectрозрахунок-
dc.subjectрозрахункова діяльність студентів-
dc.subjectкомпетентнісний підхід-
dc.titleРОЗРАХУНКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ МАШИНОБУДІВНОГО ПРОФІЛЮ: СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10smvpce.pdf235,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.