Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2616
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХоменко, С. В.-
dc.date.accessioned2013-09-16T12:44:52Z-
dc.date.available2013-09-16T12:44:52Z-
dc.date.issued2013-09-16-
dc.identifier.citationХоменко С. В. Самостійна робота у процесі професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів / С. В. Хоменко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 367-372.-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2616-
dc.description.abstractРозглянуто сутність самостійної роботи відносно професійної підготовки інженерапедагога у сучасних умовах навчання, а також принциповий перегляд організації навчального процесу у ВНЗ, який повинен будуватися так, щоб розвивати вміння вчитися, формувати у майбутніх інженерів-педагогів здібності до саморозвитку, творчого застосування отриманих знань, способів адаптації до професійної діяльності.-
dc.subjectінженер-педагог-
dc.subjectсамостійна робота-
dc.subjectкредитно-модульна технологія навчання-
dc.subjectпрофесійна підготовка-
dc.subjectтворча активність-
dc.subjectспостережливість-
dc.subjectлогічне мислення-
dc.subjectактивізація навчання-
dc.titleСамостійна робота у процесі професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогівuk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хоменко.pdf330,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.