Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2576
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРябова, О. Б.-
dc.date.accessioned2013-09-16T12:04:20Z-
dc.date.available2013-09-16T12:04:20Z-
dc.date.issued2013-09-16-
dc.identifier.citationРябова О. Б. Теоретичне обґрунтування педагогічної технології формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя / О. Б. Рябова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 159-164.-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2576-
dc.description.abstractОбґрунтовано доцільність впровадження педагогічної технології з метою формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя. Проаналізовано різні підходи до визначення поняття «технологія». Визначено етапи педагогічної технології та розкрито їх суть.-
dc.subjectтехнологія-
dc.subjectпідготовка-
dc.subjectдидактична технологія-
dc.subjectпедагогічна технологія-
dc.subjectуміння-
dc.subjectтворча індивідуальність-
dc.titleТеоретичне обґрунтування педагогічної технології формування творчої індивідуальності майбутнього вчителяuk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рябова.pdf411,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.