Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2558
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБрюханова, Н. О.-
dc.date.accessioned2013-09-16T11:45:13Z-
dc.date.available2013-09-16T11:45:13Z-
dc.date.issued2013-09-16-
dc.identifier.citationБрюханова Н. О. Системна інтеграція діяльнісного, особистісно орієнтованого і компетентнісного підходів як засіб проектування системи педагогічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів / Н. О. Брюханова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 36-43.-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2558-
dc.description.abstractЗапропоновано новий засіб проектування системи педагогічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів – системну інтеграцію діяльнісного, особистісно орієнтованого та компетентнісного підходів. Застосування цього засобу до професійної педагогічної діяльності педагогічних працівників ПТНЗ та ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації та системи відповідної підготовки має сприяти формуванню компетентної особисті фахівців.-
dc.subjectсистемний підхід-
dc.subjectдіяльнісний підхід-
dc.subjectособистісно орієнтований підхід-
dc.subjectкомпетентнісний підхід-
dc.subjectсистемна інтеграція діяльнісного, особистісно-орієнтованого і компетентнісного підходів-
dc.subjectмайбутні інженери-педагоги-
dc.subjectпроектування системи педагогічної підготовки фахівців-
dc.titleСистемна інтеграція діяльнісного, особистісно орієнтованого і компетентнісного підходів як засіб проектування системи педагогічної підготовки майбутніх інженерів-педагогівuk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Брюханова.pdf367,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.