Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2556
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПопов, М. В.-
dc.date.accessioned2013-09-16T11:43:27Z-
dc.date.available2013-09-16T11:43:27Z-
dc.date.issued2013-09-16-
dc.identifier.citationПопов М. В. Інтеграція фундаментальних та фахових знань при підготовці інженерів-зварювальників у вищих навчальних закладах / М. В. Попов // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 24-29.-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2556-
dc.description.abstractПроаналізовано підходи до інтеграції фундаментальних та фахових навчальних дисциплін при підготовці фахівців (зокрема інженерів-зварювальників) у системі вищої освіти.-
dc.subjectвища освіта-
dc.subjectфундаментальні дисципліни-
dc.subjectфахові дисципліни-
dc.subjectінтеграція знань-
dc.subjectтеорія зварювальних процесів-
dc.titleІНТЕГРАЦІЯ ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ ТА ФАХОВИХ ЗНАНЬ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ІНЖЕНЕРІВ-ЗВАРЮВАЛЬНИКІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХuk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Попов.pdf356,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.