Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2004
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧерноиванова, А. С.-
dc.contributor.authorКовалева, С. Ю.-
dc.date.accessioned2013-01-28T13:44:02Z-
dc.date.available2013-01-28T13:44:02Z-
dc.date.issued2013-01-28-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2004-
dc.descriptionОбоснование стратегии маркетинга предприятия [Текст] / А. С. Черноиванова, С. Ю. Ковалева // Науково-практична конференція науково-педагогічних працівників, науковців, аспірантів та співробітників академії (44-та; 18-25 лютого 2011 р.). Ч. 5. Розділ 2: Секції: Економіки підприємства та освітньої діяльності; Менеджменту : збірник тез доповідей / Укр. інж.-пед. академія. - Х. : [б. в.], 2011. - С. 36-37.uk_UK
dc.description.sponsorshipУИПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.titleОБОСНОВАНИЕ СТРАТЕГИИ МАРКЕТИНГА ПРЕДПРИЯТИЯuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:Тези співробітників та викладачів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Chernoyvanova_A.S_Kovaleva_S.Ju..pdf117,19 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.