Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/1963
Назва: СКЛАДОВІ СТРАТЕГІЇ ПІДТРИМКИ ВНУТРІШНЬОГО ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ СТАГНАЦІЇ
Автори: Дуднєва, Ю. Е.
Дата публікації: 28-січ-2013
Опис: Складові стратегії підтримки внутрішнього іміджу підприємства в умовах стагнації [Текст] / Ю. Е. Дуднєва // Науково-практична конференція науково-педагогічних працівників, науковців, аспірантів та співробітників академії (44-та; 18-25 лютого 2011 р.). Ч. 5. Розділ 2: Секції: Економіки підприємства та освітньої діяльності; Менеджменту : збірник тез доповідей / Укр. інж.-пед. академія. - Х. : [б. в.], 2011. - С. 50.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1963
Розташовується у зібраннях:Тези співробітників та викладачів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dudnjeva_Ju.E.1.pdf42,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.