Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/1954
Назва: МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Автори: Геращенко, І. О.
Дата публікації: 28-січ-2013
Опис: Маркетингова стратегія інноваційної діяльності [Текст] / І. О. Геращенко // Науково-практична конференція науково-педагогічних працівників, науковців, аспірантів та співробітників академії (44-та; 18-25 лютого 2011 р.). Ч. 5. Розд. 2 : збірник тез доповідей / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2011. - С. 12-13.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1954
Розташовується у зібраннях:Тези співробітників та викладачів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gerashhenko_I.O..pdf34,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.