Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/1889
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулешова, В. В.-
dc.date.accessioned2013-01-11T13:17:42Z-
dc.date.available2013-01-11T13:17:42Z-
dc.date.issued2013-01-11-
dc.identifier.citationКулешова В. В. Особливості післядипломної інженерно-педагогічної освіти / В. В. Кулешова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2012. - Вип. 37. - С. 34-39.-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1889-
dc.description.abstractЗдійснено аналіз поглядів учених до визначення сутності післядипломної інженерно-педагогічної освіти. Визначено, що інженерно-педагогічна освіта як ізоморфна підсистема професійної освіти також може розглядатися як соціальна підсистема, яка забезпечує потребу суспільства у висококваліфікованих інженерно-педагогічних кадрах для системи професійно-технічної освіти.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectпіслядипломна освітаuk_UK
dc.subjectпіслядипломна інженерно-педагогічна освіта-
dc.subjectсистема-
dc.subjectпідсистема-
dc.subjectмагістр-
dc.subjectбакалавр-
dc.subjectінженерна складова-
dc.subjectпедагогічна складова-
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V. Kuleshova.,37.pdf378,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.