Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/1885
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШабельник, С. О.-
dc.date.accessioned2013-01-11T09:12:20Z-
dc.date.available2013-01-11T09:12:20Z-
dc.date.issued2013-01-11-
dc.identifier.citationШабельник С. О. Витоки дизайнерської освіти / С. О. Шабельник // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2012. - Вип. 37. - С. 101-105.-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1885-
dc.description.abstractНа основі аналізу наукової літератури розглянуто питання виникнення і розвитку дизайнерської освіти. Розкрито особливості художньо-конструкторської освіти та дизайн освіти, а також виділено відмінності між діяльністю дизайнера, художника-конструктора і художника-прикладника. На основі різних підходів уточнено суть поняття «дизайн».uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectдизайнuk_UK
dc.subjectхудожньо-конструкторська освіта-
dc.subjectдизайн-освіта-
dc.subjectдизайнер-
dc.subjectхудожник-конструктор-
dc.subjectхудожник-прикладник-
dc.subjectархітектура-
dc.titleВИТОКИ ДИЗАЙНЕРСЬКОЇ ОСВІТИuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
S. Shabelnik,37.pdf389,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.