Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/1883
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорольова, Н. В.-
dc.date.accessioned2013-01-11T09:02:25Z-
dc.date.available2013-01-11T09:02:25Z-
dc.date.issued2013-01-11-
dc.identifier.citationКорольова Н. В. Теоретичне обґрунтування та розробка засобів управління процесом формування системи компетенцій із проектування методик навчання електроенергетичних дисциплін / Н. В. Корольова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2012. - Вип. 37. - С. 224-230.-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1883-
dc.description.abstractРозглянуто процес формування в майбутніх інженерів-педагогів компетентності з проектування методик навчання електроенергетичних дисциплін. Із цією метою запропоновано розробку та теоретичне обґрунтування узагальненої моделі засобів управління процесом формування системи компетенцій із проектування методик навчання електроенергетичних дисциплін.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectпрофесійна компетентність інженера-педагогаuk_UK
dc.subjectузагальнена модель засобів управління процесом формування у студентів системи компетенцій із проектування методик навчання електроенергетичних дисциплін-
dc.subjectаналітична компетенція-
dc.subjectсистема компетенцій із проектування методик навчання електроенергетичних дисциплін-
dc.titleТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ТА РОЗРОБКА ЗАСОБІВ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ КОМПЕТЕНЦІЙ ІЗ ПРОЕКТУВАННЯ МЕТОДИК НАВЧАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИЧНИХ ДИСЦИПЛІНuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
N. Korolyova,37.pdf384,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.