Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/1865
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Швецова, Г. А. | - |
dc.date.accessioned | 2013-01-10T08:45:25Z | - |
dc.date.available | 2013-01-10T08:45:25Z | - |
dc.date.issued | 2013-01-10 | - |
dc.identifier.citation | Швецова, Г. А. Розробка методики навчання основ комп'ютерної графіки майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей на основі структурно-діяльнісної моделі / Г. А. Швецова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2012. - Вип. 37. - С. 274-278. | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1865 | - |
dc.description.abstract | Висвітлено проблеми навчання основ комп’ютерної графіки. Розглянуто основні елементи психологічної та організаційної частин системи навчальної діяльності, визначено вимоги щодо їх реалізації в методичних системах формування професійних умінь. Запропоновано розробку структурно-діяльнісної моделі та її застосування в методиці навчання основ комп’ютерної графіки | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | комп’ютерна графіка | uk_UK |
dc.subject | структурно-діяльнісна модель | - |
dc.subject | навчальний процес | - |
dc.subject | майбутні вчителі | - |
dc.subject | цілі навчання | - |
dc.subject | зміст навчання | - |
dc.subject | методи навчання | - |
dc.subject | засоби навчання | - |
dc.title | РОЗРОБКА МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ОСНОВ КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ НА ОСНОВІ СТРУКТУРНО-ДІЯЛЬНІСНОЇ МОДЕЛІ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
A. Shvetsova,37.pdf | 355,16 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.