Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/1836
Назва: РОЛЬ І МІСЦЕ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МАРКИ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Тіманюк, В. М.
Дата публікації: 21-гру-2012
Опис: Роль і місце торговельної марки в системі управління інтелектуальною власністю фармацевтичного підприємства [Текст] / В. М. Тіманюк // Науково-практична конференція науково-педагогічних працівників, науковців, аспірантів та співробітників академії (45-а; 2012 р.; м. Харків) : збірник тез доповідей / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2012. - Ч. 5 : Секції: Українознавства і політології; Економіки підприємницької та освітньої діяльності; Менеджменту; Креативної педагогіки та інтелектуальної власності. - С. 78.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1836
Розташовується у зібраннях:Тези співробітників та викладачів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tіmanjuk V.M. (1).pdf63,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.