Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/1648
Назва: ПРО МОЖЛИВІ ШЛЯХИ РЕФОРМУВАННЯ ТА УСПІШНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Автори: Удовідченко, М.
Дата публікації: 14-гру-2012
Опис: Про можливі шляхи реформування та успішного впровадження маркетингових стратегій на підприємстві [Текст] / М. Удовідченко ; кер. роботи К. Є. Бабенко // Студентська наукова конференція (46-а; 2012 р.; Харків) : збірник тез доповідей / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2012. - Ч. 5 : Факультет економічних, управлінських та освітніх технологій. Секції : Українознавства і політології. Економіки підприємницької та освітньої діяльності. Менеджменту. Креативної педагогіки та інтелектуальної власності. - С. 90.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1648
Розташовується у зібраннях:Тези студентів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Udovіdchenko M..pdf115,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.