Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/1648
Название: ПРО МОЖЛИВІ ШЛЯХИ РЕФОРМУВАННЯ ТА УСПІШНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Авторы: Удовідченко, М.
Дата публикации: 14-дек-2012
Описание: Про можливі шляхи реформування та успішного впровадження маркетингових стратегій на підприємстві [Текст] / М. Удовідченко ; кер. роботи К. Є. Бабенко // Студентська наукова конференція (46-а; 2012 р.; Харків) : збірник тез доповідей / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2012. - Ч. 5 : Факультет економічних, управлінських та освітніх технологій. Секції : Українознавства і політології. Економіки підприємницької та освітньої діяльності. Менеджменту. Креативної педагогіки та інтелектуальної власності. - С. 90.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/1648
Располагается в коллекциях:Тези студентів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Udovіdchenko M..pdf115,45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.