Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/1623
Назва: СТРАТЕГІЯ СТИМУЛЮВАННЯ РИНКІВ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Полторацька, О. П.
Дата публікації: 14-гру-2012
Опис: Стратегія стимулювання ринків збуту продукції промислового підприємства [Текст] / О. П. Полторацька ; кер. роботи А. Р. Лагутцев // Студентська наукова конференція (46-а; 2012 р.; Харків) : збірник тез доповідей / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2012. - Ч. 5 : Факультет економічних, управлінських та освітніх технологій. Секції : Українознавства і політології. Економіки підприємницької та освітньої діяльності. Менеджменту. Креативної педагогіки та інтелектуальної власності. - С. 74.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1623
Розташовується у зібраннях:Тези студентів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Poltorac'ka O. P..pdf136,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.