Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/1326
Назва: ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ РОЗУМОВОЇ САМОСТІЙНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ (ДРУГА ПОЛОВИНА XX СТОЛІТТЯ)
Автори: Орлова, О. О.
Ключові слова: майбутні учителі
процес навчання
форми організації навчання
методи навчання
розумова самостійність майбутніх учителів
Дата публікації: 11-гру-2012
Серія/номер: УДК 378.14;
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено проблему формування розумової самостійності майбутніх учителів у процесі організації навчання, представлено основні форми і методи навчання, які сприяли формуванню розумової самостійності майбутніх учителів
Опис: 1. Дружинина ГА. Педагогические задачи как средство активизации познавательной деятельности студентов / Г.А. Дружинина // Проблемы высшей школы. - 1984 - № 53 - С.37-42. 2. Мурдханов МА. О практических занятиях по педагогике в педагогических інститутах. М.А. Мурдханов / Советская педагогіка. - 1950 - № 1 - С.68-74. 3. Помагайба В.И. Практические занятия по педагогике / В.И. Помагайба// Советская педагогика. 1950 - № 2 - С95-102. 4. Никишин Ф. О профессионально-педагогическом воспитании студентов на занятии по ботанике в Калининском педагогическом университете / Ф. Никишин // Советская педагогика. - 1950 -№4 - С.67-73. 5. Марко В.Ф. Методика проведения практических занятий по математике / В.Ф. Марко, С.А. Дубецкий, Л.И. Кучминская // Проблемы высшей школьно - 1975. - №20-С. 88-91. 6. Метляв Т.Н. Управление самостоятельной рабо гой студентов на лабораторних и практических занятиях / Т.Н. Метляв. В.А. Шиндель // Проблемы высшей школы. - 1976. - №27 - С. 14-18.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1326
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет МОП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Orlova O.O..pdf459,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.