Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 8451-8460 зі 8539.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023ЕТАПИ ВПРОВАДЖЕННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВ, ЯКІ ЗАЗНАЮТЬ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇКлименко, В.М.
2023АКТУАЛЬНІСТЬ ВПЛИВУ ПРОЦЕСУ ЦИФРОВІЗАЦІЇ НА РОЗВИТОК ТРУДОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВАКостюк, Н.О.
2023ВИКОРИСТАННЯ PR-ТЕХНОЛОГІЙ У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИКостюк, Н.О.
2023ІННОВАЦІЙНІ ПРОЄКТИ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВКравченко, С.О.
2023БЛОКЧЕЙН: НОВА ГАЛУЗЬ ЕКОНОМІКИКізілов, А.В.
2023СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ НОМЕРНОГО ФОНДУ В ГОТЕЛІЖадан, Л. В.
2023СУЧАСНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНИМИ РЕСУРСАМИ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВДронова, Д.С.
2023ІННОВАЦІЇ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІВеркуш, Д.М.
2023ФОРМУВАННЯ АНТИКРИЗОВОГО КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯДронова, Д.С.
2023СЕНСОРНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ПОСЛУГГодунов, С.Д.