Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/9059
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрабовський, Д. В.-
dc.contributor.authorМалецька, О.Є.-
dc.date.accessioned2024-11-26T07:32:25Z-
dc.date.available2024-11-26T07:32:25Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГрабовський Д. В. Особливості метрологічного маркетингу / Д. В. Грабовський, О. Є. Малецька // Якість, стандартизація та метрологічне забезпечення: матеріали 2-ї міжнародної наук.-практ. конф. (м. Харків, 14-15 берез. 2023 р] / за заг. ред. д-ра техн. наук, проф. Р. М. Тріща, канд. техн. наук доц. Г. С. Грінченко ; Укр. інж.-пед. акад. – Харків : УІПА, 2023. – С. 51.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/9059-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУІПАuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ МЕТРОЛОГІЧНОГО МАРКЕТИНГУuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Якість, стандартизація та метрологічне забезпечення: (матеріали міжнародної науково-практичної конференції)=Quality, Standardization and Metrological Equipment : Materials of the International Scientific and Practical Conference

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Грабовський.pdfтези68,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.