Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8936
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛИТВИН, Ольга-
dc.date.accessioned2024-10-07T07:31:37Z-
dc.date.available2024-10-07T07:31:37Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛитвин О. Педагогічний дизайн e-Learning як чинник підвищення освітньої мотивації / О. Литвин // Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя (Forum-SOIS, 2024) : збірник матеріалів (тез доповідей) 6-го Міжнародного науково-практичного WEB-форуму (Київ-Харків, 26-29 берез. 2024 р) / [за наук. ред. М. Л. Ростоки, Т. С. Бондаренко, Г. С. Черевичного ; упоряд. М. Л. Ростока] ; НАПН України, ДНПБ України, УІПА, КНУ ім. Тараса Шевченка. – Вінниця : Нілан-ЛТД, 2024. – Вип. 5. – С. 250-252.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8936-
dc.description.abstractВизначено суть педагогічного дизайну та проаналізовано його роль у формуванні й підвищенні мотивації здобувачів освіти до навчального процесу. Розкрито особливості умов, що дають змогу здобувачам освіти засвоїти обсяг знань, сформувати вміння створювати й реалізовувати нові знання. Розглянуто проблеми мотивації здобувачів освіти в умовах дистанційного навчання та можливості їх розв’язання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleПЕДАГОГІЧНИЙ ДИЗАЙН Е-LEARNING ЯК ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ ОСВІТНЬОЇ МОТИВАЦІЇuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZbForumSOIS-2024-251-253.pdf417,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.