Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8936
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | ЛИТВИН, Ольга | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-07T07:31:37Z | - |
dc.date.available | 2024-10-07T07:31:37Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Литвин О. Педагогічний дизайн e-Learning як чинник підвищення освітньої мотивації / О. Литвин // Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя (Forum-SOIS, 2024) : збірник матеріалів (тез доповідей) 6-го Міжнародного науково-практичного WEB-форуму (Київ-Харків, 26-29 берез. 2024 р) / [за наук. ред. М. Л. Ростоки, Т. С. Бондаренко, Г. С. Черевичного ; упоряд. М. Л. Ростока] ; НАПН України, ДНПБ України, УІПА, КНУ ім. Тараса Шевченка. – Вінниця : Нілан-ЛТД, 2024. – Вип. 5. – С. 250-252. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8936 | - |
dc.description.abstract | Визначено суть педагогічного дизайну та проаналізовано його роль у формуванні й підвищенні мотивації здобувачів освіти до навчального процесу. Розкрито особливості умов, що дають змогу здобувачам освіти засвоїти обсяг знань, сформувати вміння створювати й реалізовувати нові знання. Розглянуто проблеми мотивації здобувачів освіти в умовах дистанційного навчання та можливості їх розв’язання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНИЙ ДИЗАЙН Е-LEARNING ЯК ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ ОСВІТНЬОЇ МОТИВАЦІЇ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ZbForumSOIS-2024-251-253.pdf | 417,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.