Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8922
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКОВАЛЕНКО, Світлана-
dc.date.accessioned2024-10-07T07:07:10Z-
dc.date.available2024-10-07T07:07:10Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8922-
dc.descriptionForum-SOIS, 2024: Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя : збірник матеріалів (наукових праць, тез доповідей) 6-го Міжнародного науково-практичного WEBфоруму / за наук. ред.: М. Л. Ростоки, Т. С. Бондаренко, Г. С. Черевичного; упоряд. М. Л. Ростока; літ. ред. Ю. А. Кравченко, Н. М. Василенко, бібліогр. ред. О. В. Углова] ; НАПН України, ДНПБ України, УІПА, КНУ ім. Тараса Шевченка. Вінниця : Нілан-ЛТД, 2024. Вип. 5. 389 с. DOI: https://doi.org/10.33407/lib.NAES.740977uk_UA
dc.description.abstractНова парадигма освіти в суспільній свідомості характеризується такими визначеннями, як «людиноцентризм» і «дитиноцентризм», що має забезпечувати підвищену увагу до дітей-інвалідів і дітей з особливими освітніми потребами. Одним із пріоритетних завдань Нової української школи (НУШ) є формування інклюзивного освітнього середовища. Головними виконавцями цього завдання мають стати інклюзивні педагоги. У матеріалі здійснено ретроспективний аналіз наукових статей українських ученихпедагогів за темою «Професійна підготовка вчителів інклюзивної освіти Нової української школи».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ZbForumSOIS-2024-199-203.pdf472,31 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.