Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8894
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | ЛИТВИН, Світлана | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-04T11:56:55Z | - |
dc.date.available | 2024-10-04T11:56:55Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8894 | - |
dc.description | Forum-SOIS, 2024: Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя : збірник матеріалів (наукових праць, тез доповідей) 6-го Міжнародного науково-практичного WEBфоруму / за наук. ред.: М. Л. Ростоки, Т. С. Бондаренко, Г. С. Черевичного; упоряд. М. Л. Ростока; літ. ред. Ю. А. Кравченко, Н. М. Василенко, бібліогр. ред. О. В. Углова] ; НАПН України, ДНПБ України, УІПА, КНУ ім. Тараса Шевченка. Вінниця : Нілан-ЛТД, 2024. Вип. 5. 389 с. DOI: https://doi.org/10.33407/lib.NAES.740977 | uk_UA |
dc.description.abstract | У цифрову епоху особливу увагу важливо приділити концептуальному обґрунтуванню здоров'язбережувальних технологій і впровадженню їх в освітній процес. Слід використовувати ефективні педагогічні моделі навчання, в основі яких принципи здоров'язбереження виходять на важливий рівень. У межах тез доповіді проаналізовано вплив онлайн навчання на психологічне й фізичне здоров’я здобувачів освіти, визначено стрес-фактори. Надано рекомендації щодо врахування в цілях і завданнях навчальної діяльності здоров’язбережувальних технологій | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | здоров’я | uk_UA |
dc.subject | здоров’язбережувальні технологі | uk_UA |
dc.subject | стрес | uk_UA |
dc.subject | стрес-фактори | uk_UA |
dc.title | ВПЛИВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА СТАН ЗДОРОВ’Я ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ZbForumSOIS-2024-83-86.pdf | 398,74 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.