Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8894
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛИТВИН, Світлана-
dc.date.accessioned2024-10-04T11:56:55Z-
dc.date.available2024-10-04T11:56:55Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8894-
dc.descriptionForum-SOIS, 2024: Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя : збірник матеріалів (наукових праць, тез доповідей) 6-го Міжнародного науково-практичного WEBфоруму / за наук. ред.: М. Л. Ростоки, Т. С. Бондаренко, Г. С. Черевичного; упоряд. М. Л. Ростока; літ. ред. Ю. А. Кравченко, Н. М. Василенко, бібліогр. ред. О. В. Углова] ; НАПН України, ДНПБ України, УІПА, КНУ ім. Тараса Шевченка. Вінниця : Нілан-ЛТД, 2024. Вип. 5. 389 с. DOI: https://doi.org/10.33407/lib.NAES.740977uk_UA
dc.description.abstractУ цифрову епоху особливу увагу важливо приділити концептуальному обґрунтуванню здоров'язбережувальних технологій і впровадженню їх в освітній процес. Слід використовувати ефективні педагогічні моделі навчання, в основі яких принципи здоров'язбереження виходять на важливий рівень. У межах тез доповіді проаналізовано вплив онлайн навчання на психологічне й фізичне здоров’я здобувачів освіти, визначено стрес-фактори. Надано рекомендації щодо врахування в цілях і завданнях навчальної діяльності здоров’язбережувальних технологійuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectздоров’яuk_UA
dc.subjectздоров’язбережувальні технологіuk_UA
dc.subjectстресuk_UA
dc.subjectстрес-факториuk_UA
dc.titleВПЛИВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА СТАН ЗДОРОВ’Я ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ZbForumSOIS-2024-83-86.pdf398,74 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.