Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8894
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛИТВИН, Світлана-
dc.date.accessioned2024-10-04T11:56:55Z-
dc.date.available2024-10-04T11:56:55Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛитвин С. Вплив дистанційного навчання на стан здоров'я здобувачів освіти / С. Литвин // Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя (Forum-SOIS, 2024) : збірник матеріалів (тез доповідей) 6-го Міжнародного науково-практичного WEB-форуму (Київ-Харків, 26-29 берез. 2024 р) / [за наук. ред. М. Л. Ростоки, Т. С. Бондаренко, Г. С. Черевичного ; упоряд. М. Л. Ростока] ; НАПН України, ДНПБ України, УІПА, КНУ ім. Тараса Шевченка. Вінниця : Нілан-ЛТД, 2024. Вип. 5. – С. 83-86.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8894-
dc.description.abstractУ цифрову епоху особливу увагу важливо приділити концептуальному обґрунтуванню здоров'язбережувальних технологій і впровадженню їх в освітній процес. Слід використовувати ефективні педагогічні моделі навчання, в основі яких принципи здоров'язбереження виходять на важливий рівень. У межах тез доповіді проаналізовано вплив онлайн навчання на психологічне й фізичне здоров’я здобувачів освіти, визначено стрес-фактори. Надано рекомендації щодо врахування в цілях і завданнях навчальної діяльності здоров’язбережувальних технологійuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectздоров’яuk_UA
dc.subjectздоров’язбережувальні технологіuk_UA
dc.subjectстресuk_UA
dc.subjectстрес-факториuk_UA
dc.titleВПЛИВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА СТАН ЗДОРОВ’Я ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZbForumSOIS-2024-83-86.pdf398,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.