Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8894
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | ЛИТВИН, Світлана | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-04T11:56:55Z | - |
dc.date.available | 2024-10-04T11:56:55Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Литвин С. Вплив дистанційного навчання на стан здоров'я здобувачів освіти / С. Литвин // Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя (Forum-SOIS, 2024) : збірник матеріалів (тез доповідей) 6-го Міжнародного науково-практичного WEB-форуму (Київ-Харків, 26-29 берез. 2024 р) / [за наук. ред. М. Л. Ростоки, Т. С. Бондаренко, Г. С. Черевичного ; упоряд. М. Л. Ростока] ; НАПН України, ДНПБ України, УІПА, КНУ ім. Тараса Шевченка. Вінниця : Нілан-ЛТД, 2024. Вип. 5. – С. 83-86. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8894 | - |
dc.description.abstract | У цифрову епоху особливу увагу важливо приділити концептуальному обґрунтуванню здоров'язбережувальних технологій і впровадженню їх в освітній процес. Слід використовувати ефективні педагогічні моделі навчання, в основі яких принципи здоров'язбереження виходять на важливий рівень. У межах тез доповіді проаналізовано вплив онлайн навчання на психологічне й фізичне здоров’я здобувачів освіти, визначено стрес-фактори. Надано рекомендації щодо врахування в цілях і завданнях навчальної діяльності здоров’язбережувальних технологій | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | здоров’я | uk_UA |
dc.subject | здоров’язбережувальні технологі | uk_UA |
dc.subject | стрес | uk_UA |
dc.subject | стрес-фактори | uk_UA |
dc.title | ВПЛИВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА СТАН ЗДОРОВ’Я ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ZbForumSOIS-2024-83-86.pdf | 398,74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.