Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8872
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтаренков, Д.О.-
dc.date.accessioned2024-10-04T10:33:42Z-
dc.date.available2024-10-04T10:33:42Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8872-
dc.descriptionСтаренко Д. О. Брендинг як основа формування репутації підприємств сфери послуг : тези доп. / Д. О. Мтаренков // Освіта та технології для розвитку суспільства : збірник тез доповідей LVIII наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти академії (м. Харків, 13-17 листоп. 2023 р) / Укр. інж.- пед. акад. ; за заг. ред. Г. С. Грінченко. – Харків, 2023. – Т. 3. – С. 249-250.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнської інженерно-педагогічної академіїuk_UA
dc.subjectсфера послуг-
dc.subjectрепутація підприємства-
dc.subjectбрендинг-
dc.titleБРЕНДИНГ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ РЕПУТАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ПОСЛУГuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези студентів



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.