Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8628
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОбидєннова, Тетяна-
dc.contributor.authorВасильєва, Марія-
dc.contributor.authorКовальов, Валерій-
dc.contributor.authorМихальченко, Ганна-
dc.contributor.authorObydiennova, Tetiana S.-
dc.contributor.authorVasylieva, Mariia Ol.-
dc.contributor.authorKovalev, Valery N.-
dc.contributor.authorMykhalchenko, Anna G.-
dc.date.accessioned2024-09-13T07:20:22Z-
dc.date.available2024-09-13T07:20:22Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationОбидєннова, Т., Васильєва, М., Ковальов, В., & Михальченко, Г. (2021). Методи організації роботи персоналу підприємств в сучасних умовах. Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Економіка, 10(20). https://doi.org/10.33296/2707-0654-10(20)-05uk_UA
dc.identifier.issn2707-0654-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8628-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблематику організації роботи персоналу підприємств в сучасних умовах. Авторами зазначається, що впровадження нових методів господарювання дає можливість розвитку інновацій в управлінні на підприємствах. В умовах сьогодення, коли робота з персоналом вимагає застосування нових методів в організації роботи, особливо в умовах карантинних обмежень, багато підприємств зіткнулося з проблемою, яким чином ефективно поєднати управління персоналом з новими умовами роботи. Авторами статті робиться акцент на тому, що під час впровадження карантинних заходів в умовах розповсюдження світової пандемії COVID-19, більшість роботодавців або перевели своїх робітників на віддалений вид роботи, або взагалі скоротили їх. Під час роботи на карантині актуальним питанням є проведення нарад, тренінгів, семінарів та інших заходів з метою підтримки робочих відносин як у середині підприємства, так і за його межами. В роботі авторами наведено переваги та недоліки таких методів організації роботи персоналу, як наради, семінари, тренінги. Наради – найбільш поширений метод управлінської діяльності, завдяки якому можливо отримати інформацію для остаточного прийняття управлінських рішень. Тренінг – це метод отримання персоналом нової інформації, в процесі спілкування з тренером (професіоналом) для отримання нових знань стосовно виконання поставлених задач в конкретних умовах господарювання. Семінар – це захід, який в більшості випадків орієнтований на освітні теми і зазвичай включає одного або декількох експертів питань, що розглядаються. Основна спрямованість семінарів – це придбання учасниками нових навичок під час заходу під керівництвом інструктора. Авторами статті проаналізовано сучасні онлайн-сервіси, що доцільно використовувати при організації роботи персоналу підприємств. Тому актуальним та необхідним є застосування усього інструментарію сучасних ІТ-технологій, що в повній мірі надасть можливість активізувати роботу персоналу. Сучасний інструментарій методів організації роботи персоналу надає можливість обрати ті, що будуть доречними і актуальними в кожному конкретному випадку. В умовах карантинних обмежень практичне застосування сучасних ІТ-технологій є життєво необхідними для сталого розвитку українських підприємств. Головна задача управлінського персоналу – вдало поєднувати наявні надбання сучасної цифровізації та методів організації роботи персоналу. Тільки таким чином віддалена робота персоналу буде максимально ефективна і продуктивна. The article deals with the problems of organizing the work of enterprise personnel in modern conditions. The authors note that the introduction of new methods of management makes it possible to develop innovations in management at enterprises. In conditions when work with personnel requires the use of new methods in the organization of work, especially in conditions of quarantine. Many enterprises are faced with the problem of how to effectively combine personnel management with the new working conditions. The authors of the article emphasize that, when introducing quarantine measures in the context of the spread of the global COVID-19 pandemic, most employers either transferred their employees to a remote type of work,or even reduced them altogether. While working in quarantine, a topical issue is holding meetings, trainings, seminars and other events in order to support working relationships both inside the enterprise and outside it.The authors show the advantages and disadvantages of such methods of organizing the work of personnel as meetings, seminars, trainings. Meetings are the most common method of management activity, thanks to which it is possible to obtain information for the final adoption of management decisions. Training is a method of obtaining new information by personnel, in the process of communicating with a trainer (professional) to gain new knowledge on how to perform assigned tasks in specific business conditions. A seminar is an event that in most cases focuses on educational topics and usually includes one or more experts under consideration. The main focus of the seminars is the acquisition of new skills by the participants during the event under the guidance of the instructor.The authors of the article analyzed modern online services that are advisable to use when organizing the work of enterprise personnel. Therefore, it is relevant and necessary to use the entire toolkit of modern IT technologies, which will fully allow to intensify the work.The modern toolkit of methods for organizing the work of personnel allows you to choose those that will be appropriate and relevant in each specific case. In conditions of quarantine, the practical application of modern IT technologies is vital for the sustainable development of Ukrainian enterprises. The main task of management personnel is to effectively combine the existing achievements of modern digitalization and methods of organizing the work of personnel. Only in this way will the remote work of staffbe as efficient and productive as possible.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУІПА; ГО «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesТ. 11, № 22;-
dc.subjectперсоналuk_UA
dc.subjectонлайн-сервісиuk_UA
dc.subjectметоди роботиuk_UA
dc.subjectсемінарuk_UA
dc.subjectнарадаuk_UA
dc.subjectтренінгuk_UA
dc.subjectpersonneluk_UA
dc.subjectonline servicesuk_UA
dc.subjectworking methodsuk_UA
dc.subjectmeetinguk_UA
dc.subjecttraininguk_UA
dc.subjectseminaruk_UA
dc.titleМетоди організації роботи персоналу підприємств в сучасних умовахuk_UA
dc.title.alternativeMETHODS OF ORGANIZATION OF WORK OF PERSONNEL OF ENTERPRISES IN MODERN CONDITIONSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
380-Текст статті-781-2-10-20220509.pdfТетяна Обидєннова, Марія Васильєва, Валерій Ковальов, Ганна Михальченко336,13 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.