Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8616
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКір’ян, Олена-
dc.contributor.authorKirian, Olena Iv.-
dc.date.accessioned2024-09-12T07:55:41Z-
dc.date.available2024-09-12T07:55:41Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКір’ян, О. (2022). Підготовка персоналу до надзвичайних ситуацій як елемент економічної безпеки. Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Економіка, 13(26). https://doi.org/10.33296/2707-0654-13(26)-11uk_UA
dc.identifier.issn2707-0654-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8616-
dc.description.abstractВиникнення надзвичайних ситуацій з унікального поступово стає в нашому житті повсякденним явищем. В статті розглянуто основні підходи до розуміння фахівцями економічної безпеки, елементів її змісту. Одночасно надано розуміння автором надзвичайної ситуації та економічної безпеки саме для організації. Запропоновано практичні заходи щодо доповнення звичного змісту процесу навчання персоналу з урахуванням формування реакції на попередження надзвичайних ситуацій або оптимальну ліквідацію їх наслідків з огляду на потреби та зміст економічної безпеки організації. Підкреслено, що при виникненні надзвичайних ситуацій саме швидка та раціональна поведінка персоналу зберігає стійкість існування організації. В статті зроблено наголос на першочергові складові підтримки економічної безпеки – збереження персоналу організації, інформації, ресурсів. Для кожної з цих складових визначено очікувані складнощі під час виникнення надзвичайної ситуації, можливі проблеми з персоналом, зміст їх оптимального поводження. Також було розроблено перелік заходів щодо навчання персоналу для протистояння проблемам з кожним з цих елементів. Для збереження здоров’я та життя персоналу, цілісності основних фондів, ресурсів запропоновано змістовне навчання з швидкого реагування на аварійний стан техніки. Також сформовано пропозицію з навчання персоналу задля виявлення очікувано можливих техногенних надзвичайних ситуацій за появою первинних ознак. Для збереження інформації та її носіїв запропоновано застосовувати практичний тренінг зі швидкого перенесення інформації, вилучення носіїв, найважливішої документації та переміщення їх в безпечне місце. В якості підготовки персоналу до сприйняття надзвичайної ситуації як одного зі станів існування організації, підвищення стресостійкості персоналу та оптимізації відносин в колективі запропоновано тренінг за участю психолога-ведучого. Тренінг дозволить проявити приховані особливості характеру працівників, виявити риси людей, що проявляють себе лише за певних стресових умов. Це дозволить заздалегідь підготувати робітників до виконання завдань в складних не звичних умовах, підкорятися в разі відсутності керівника наявному лідеру та злагоджено вирішувати проблеми. Вказані заходи з навчання персоналу дозволять змінити його поведінку в разі настання надзвичайної ситуації на більш раціональну та ефективну. Це дозволить і вберегти персонал, і мінімізувати негативні наслідки надзвичайної ситуації. Тобто, запропонований процес навчання персоналу є важливим елементом керування економічною безпекою організації. The emergence of emergencies from the unique is gradually becoming a common occurrence in our lives.The article considers the main approaches to the understanding of economic security by specialists, the elements of its content. At the same time, the author's understanding of the emergency situation and economic security for the organization is presented.Practical measures are proposed to supplement the usual content of the personnel training process, taking into account the formation of a response to the prevention of emergency situations or the optimal elimination of their consequences, taking into account the needs and content of the economic security of the organization. It is emphasized that in the event of an emergency, the most rapid and rational behavior of the personnel maintains the stability of the organization's existence.The article focuses on the primary components of supporting economic security -the preservation of the organization's personnel, information, and resources. For each of these components, the expected difficulties in the event of emergency, possible problemswith the personnel, the content of its optimal behavior are determined. A list of staff training activities was also developed to address challenges for each of these elements.In order to preserve the health and life of personnel, the integrity of fixed assets, and resources, a meaningful training in quick response to an emergency state of equipment has been proposed. Also, a proposal was made to train personnel in identifying alleged man-made emergencies when primary signs appear.To preserve information and its media, it is proposed to apply practical training on the rapid transfer of information, the extraction of media, critical documentation and moving them to a safe place.As a preparation of personnel for the perception of an emergency as one of the states of existence of an organization, increasing the stress resistance of personnel and optimizing relations in a team, trainingwith the participation of a psychologist-leader is proposed. The training will allow revealing the hidden features of the character of employees, revealing the traits of people who manifest themselves only under certain stressful conditions. This will make it possible to prepare workers in advance to perform tasks in difficult unusual conditions, to obey the existing leader in the absence of a leader and to solve problems in a coordinated manner.These measuresfor personnel training will make it possible to change their behavior in the event of an emergency to a more rational and efficient one. This will both protect personnel and minimize the negative consequences of an emergency. The proposed process of personnel training is an important element in managing the economic security of an organization.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУІПА; ГО «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesТ. 13, № 26;-
dc.subjectперсоналuk_UA
dc.subjectлідерuk_UA
dc.subjectколективuk_UA
dc.subjectзміст освітнього процесуuk_UA
dc.subjectпідготовка персоналуuk_UA
dc.subjectтренінгuk_UA
dc.subjectекономічна безпекаuk_UA
dc.subjectсоціальна безпекаuk_UA
dc.subjectефективність персоналуuk_UA
dc.subjectзахист ресурсівuk_UA
dc.subjectнадзвичайна ситуаціяuk_UA
dc.subjectзахист персоналуuk_UA
dc.subjectpersonneluk_UA
dc.subjectleaderuk_UA
dc.subjectcontent of the educational processuk_UA
dc.subjectteamuk_UA
dc.subjectpersonnel traininguk_UA
dc.subjectsocial securityuk_UA
dc.subjecttraininguk_UA
dc.subjecteconomic securityuk_UA
dc.subjecteconomic securityuk_UA
dc.subjectpersonnel efficiencyuk_UA
dc.subjectresource protectionuk_UA
dc.subjectemergency situationuk_UA
dc.titleПідготовка персоналу до надзвичайних ситуацій як елемент економічної безпекиuk_UA
dc.title.alternativePREPARATION OF PERSONNEL FOR EMERGENCIES AS AN ELEMENT OF ECONOMIC SECURITYuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
446-Текст статті-951-1-10-20220527.pdfОлена Кір’ян265,1 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.