Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8610
Название: | Підготовка управлінського персоналу в умовах цифровізації |
Другие названия: | TRAINING OF MANAGEMENT STAFF IN THE CONDITIONS OF DIGITALIZATION |
Авторы: | Федорова, Юлія Проценко, Костянтин Слєпцов, Олександр Азарова, Маргарита Fedorova, Yuliia V. Protsenko, Konstantin Slieptsov, Oleksandr Azarova, Margarita |
Ключевые слова: | цифрова економіка компетентності технології цифровізація управління персоналом digital economy competencies technologies digitalization personnel management |
Дата публикации: | 2022 |
Издательство: | УІПА; ГО «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами» |
Библиографическое описание: | Федорова, Ю., Проценко, К., Слєпцов, О., & Азарова, М. (2022). Підготовка управлінського персоналу в умовах цифровізації. Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Економіка, 14(28). https://doi.org/10.33296/2707-0654-14(28)-14 |
Серия/номер: | Т. 14, № 28; |
Краткий осмотр (реферат): | В умовах четвертої промислової революціїindustry 4.0 у сфері управління відбуваються активні зміни. Це стосується і сфери освіти, підготовки фахівців, які б володіли затребуваними компетенціями. Для цього в процесі навчання необхідно використовувати нові технології. Це збільшує рівень сприйняття та засвоєння інформації. Цифровізація стає необхідною частиною повсякденної діяльності персоналу підприємства. Сучасні технологічні рішення змінюють базові принципи офісної роботи. У статті розглядаються поняття компетентностей концепції Індустрії 4.0, яка характеризується впровадженням, що характеризується «кіберфізичних систем» у виробничі процеси. У статті обґрунтовано основні чотири принципи концепції четвертої промислової революції: функціональної сумісності людини та машини – можливості контактувати безпосередньо через Інтернет; прозорості інформації та здатності систем створювати віртуальну копію фізичного світу; технічної допомоги машин людині – об'єднання великих обсягів даних та виконання ряду небезпечних для людини завдань; здібності систем самостійно та автономно приймати рішення. У науковій праці зазначено, що цифрова революція передбачає зміни в освіті. Як приклад диджиталізації освіти наведено заміну звичних методів та форм навчання інтернет-технологіями: відеопрезентації, навчання через спеціальні портали, тестування та інше. Оцифрування навчальної інформації може значно прискорювати та спрощувати процес навчання. Наголошено, що прогрес у технологічній сфері, інформатизація спільноти, мережеві технології, методики та технології для створення моделей управління персоналом дозволяють здійснювати якісний значний прорив у сфері підготовки управлінського персоналу. In the conditions of the fourth industrial revolution, industry 4.0, active changes are taking place in the field of management. This also applies to the field of education, training of specialists who would possess the required competencies. For this, it is necessary to use new technologies in the learning process. This increases the level of perception and assimilation of information. Digitization is becoming a necessary part of the daily activities of the company's personnel. Modern technological solutions are changing the basic principles of office work.The article examines the concept of competences of the Industry 4.0 concept, which is characterized by the introduction of "cyber-physical systems"into production processes. The article substantiates the main four principles of the concept of the fourth industrial revolution: functional compatibility of man and machine -the ability to communicate directly via the Internet; transparency of information and the ability of systems to create a virtual copy of the physical world; technical assistance of machines to humans -combining large volumes of data and performing a number of tasks dangerous for humans; the ability of systems to independently and autonomously make decisions.The scientific work states that the digital revolution involves changes in education. As an example of digitization of education, the replacement of usual methods and forms of education with Internet technologies is given: videopresentations, training through special portals, testing, etc. Digitization of educational information can significantly speed up and simplify the learning process.It is emphasized that progress in the technological sphere, informatization of the community, network technologies, methods and technologies for creating models of personnel management make it possible to make a qualitative and significant breakthrough in the field of training of management personnel. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8610 |
ISSN: | 2707-0654 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
480-Текст статті-1014-1-10-20221215.pdf | Юлія Федорова, Костянтин Проценко, Олександр Слєпцов, Маргарита Азарова | 280,88 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.