Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8578
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКір’ян, Олена-
dc.contributor.authorКононенко, Яна-
dc.contributor.authorГайдаш, Максим-
dc.contributor.authorKirian, Olena Iv.-
dc.contributor.authorKononenko, Yana Vl.-
dc.contributor.authorGaydash, Maksym Ol.-
dc.date.accessioned2024-08-29T06:48:11Z-
dc.date.available2024-08-29T06:48:11Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКір’ян, О., Кононенко, Я., & Гайдаш, М. (2023). Стратегічний зміст оцінки суб’єктом доцільності організації туристичного бізнесу. Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Економіка, 17(34). https://doi.org/10.33296/2707-0654-17(34)-04uk_UA
dc.identifier.issn2707-0654-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8578-
dc.description.abstractТуристичний бізнес є одним з популярних як в якості використання для відпочинку, так і як джерело отримання прибутків. Існує досить поширена думка, що організація туристичного бізнесу не потребує ані великих матеріальних витрат, ані первинних спеціальних знань, і тому може бути здійснена будь-ким і майже однозначно буде прибутковою для своїх власників. Досить часто цей бізнес започатковують родинно або близькі друзі. Однак в процесі реалізації проекту можуть виникати певні труднощі, розбіжності в поглядах, непорозуміння, що приводить до банкрутства компанії та суттєвого погіршення відносин між близькими людьми. Вказана стаття дозволяє попередити ці негативні явища. Метою статті є фокусування уваги початківців в туристичному бізнесі на ключових питаннях, що забезпечують стратегічне бачення доцільності або не доцільності започаткування туристичного бізнесу в певному складі власників. У статті розглянуто три стратегічні кроки, які необхідно зробити до початку поглибленого опрацювання бізнес-перспектив. Кожен з них містить певний перелік питань, які дозволяють і окремому індивіду, і потенційним бізнес-партнерам визначитись з можливістю ефективно співіснувати в бізнес-просторі, ефективно здійснювати керування бізнесом, організацію діяльності туристичної компанії. Запропонований зміст питань для кожного кроку дозволяє побачити «вузькі місця» у взаємодії потенційних власників. Також в роботі наведено пропозиції щодо узгодження потенційно складних ситуацій. Пропозиції носять практичний та дієвий характер, можуть бути використані бізнесменом-початківцем. В статті було визначено значення процесу фіксації досягнутих домовленостей як чинника посилення гарантій більш змістовної та ефективної діяльності партнерів після юридичного оформлення та започаткування туристичної діяльності. Тематика статті дає базу для подальшого поглиблення досліджень власників туристичного бізнесу щодо наявності в них необхідних якостей для можливості здійснювати бажані функції для подальшого розвитку власної туристичної компанії з розподілом їх на професійні, соціальні, психофізіологічні якості для більш детального вивчення індивіда і використання його можливостей на практиці. The tourism business is one of the most popular both as a recreational use and as a source of income. There is a fairly widespread opinion that the organization of a tourist business does not require either large financial costs or initial special knowledge, and therefore can be carried out by anyone and will almost certainly be profitable for its owners. Quite often, this business is started by family members or close friends. However, in the process of implementing the project, certain difficulties, disagreements, and misunderstandings may arise, leading to the bankruptcy of the company and significant deterioration of relations between close people. This article allows you to prevent these negative phenomena.The purpose of the article is to focus the attention of beginners in the tourism business on key issues that provide a strategic vision of the feasibility or non-feasibility of starting a tourism business in a certain composition of owners.The article discusses three strategic steps that must be taken before starting an in-depth study of business prospects. Each of them contains a certain list of questions that allow both an individual and potential business partners to decide on the possibility of effectively coexisting in the business space, effectively conducting business management, and organizing the activities of a travel company. The proposed content of questions for each step allows you to see "bottlenecks" in the interaction of potential owners.The work also includes suggestions for negotiating potentially difficult situations. The proposals are practical and effective and can be used by a novice businessman.The article determined the importance of the process of fixing the agreements reached as a factor of strengthening the guarantees of more meaningful and effective activities of the partners after the legal registration and initiation of tourism activities.The topic of the article provides a basis for further deepening research of tourism business owners regarding the presence of the necessary qualities in them for the ability to perform the desired functions for the further development of one's own tourism company with their division into professional, social, psychophysiological qualities for a more detailed study of the individual and the use of his capabilities in practice.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУІПА; ГО «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesТ. 17, № 34;-
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectпідприємницька діяльністьuk_UA
dc.subjectдоцільністьuk_UA
dc.subjectстратегічна оцінкаuk_UA
dc.subjectзапочаткування туристичного підприємництваuk_UA
dc.subjectвідповідальність власникаuk_UA
dc.subjectджерела досвідуuk_UA
dc.subjecttourismuk_UA
dc.subjectentrepreneurial activityuk_UA
dc.subjectfeasibilityuk_UA
dc.subjectstrategic assessmentuk_UA
dc.subjectsources of experienceuk_UA
dc.subjectstarting a tourism businessuk_UA
dc.subjectresponsibility of the owneruk_UA
dc.titleСтратегічний зміст оцінки суб’єктом доцільності організації туристичного бізнесуuk_UA
dc.title.alternativeSTRATEGIC CONTENT OF THE FEASIBILITY ASSESSMENT OF THE ORGANIZATION BY THE SUBJECT OF THE TOURIST ENTERPRISEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
608-Текст статті-1236-1-10-20231221.pdfhttps://amtp.org.ua/index.php/journal2/article/view/608/516274,93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.