Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8569
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвченко, В.В.-
dc.contributor.authorФурман, М.С.-
dc.date.accessioned2024-08-27T08:51:57Z-
dc.date.available2024-08-27T08:51:57Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8569-
dc.descriptionЄвченко В. В. Стратегія залучення клієнтів / В. В. Євченко, М. С. Фурман // Освіта та наука для відновлення країни : зб. тез доп. наук.-пед. працівників, науковців та аспірантів LVII Всеукраїнської наук.-практ. конф. Української інженерно-педагогічної академії (м. Харків, 13-17 трав. 2024 р.) / за заг. ред. Г. С. Грінченко ; Укр. інж.-пед. акад. – Харків, 2024. – С. 93-95.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська інженерно-педагогічна академіяuk_UA
dc.titleСТРАТЕГІЯ ЗАЛУЧЕННЯ КЛІЄНТІВuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези співробітників та викладачів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
volume 3 conference-93-95.pdf359,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.