Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8427
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛазарєв, М.-
dc.contributor.authorЛазарєва, Т.-
dc.contributor.authorLazariev, M.-
dc.contributor.authorLazarieva, T.-
dc.date.accessioned2024-08-19T08:59:51Z-
dc.date.available2024-08-19T08:59:51Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЛазарєв М. Адаптивні базові моделі формування професійних дій у майбутніх фахівців / М. Лазарєв, Т. Лазарєва // Адаптивне управління: теорія і практика. Сер. Педагогіка. - 2022. - Т. 13, № 25. DOI https://doi.org/10.33296/2707-0255-13(25)-03uk_UA
dc.identifier.issn2707-0255-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8427-
dc.description.abstractВ статті розглянуто питання професійної підготовки майбутніх фахівців та доведено важливістьформування професійних дій у них при вивченні фахових дисциплін. Проведено аналіз сучаснихдосліджень та публікацій, які присвячені моделюванню професійної діяльності фахівців, впровадженню інноваційних технологій їх підготовки, розробленню та застосуванні структурно-логічних схем та моделей формування професійних дій. Зазначено, що система формування професійних дій з будь-якої фахової дисципліни утворює ієрархічну структуру та є багатостадійним процесом. Систему формування професійних дій розглянуто як статичну та динамічну структури. Визначено, що динамічна структура формування професійної дії є єдиною для сенсорно-предметної, перцептивно-предметної, предметно-інтелектуальної та абстрактно-інтелектуальної видів навчальної діяльності.Визначено, що проблемні ситуації є дидактичним засобом, який об’єднує всі компоненти професійної дії. Визначено етапи створення та вирішення проблемної ситуації. Розроблено адаптивні базові моделі формування професійних дій, які імітують реальну професійну діяльність фахівця з вирішення проблемних ситуацій і природним шляхом об’єднують мотиваційну, цільову та операційні структури діяльності. Особливістю таких моделей формування професійних дій у майбутніх фахівців є можливість визначення зонинайближчого розвитку за рахунок адаптивного покрокового зниження інформаційної невизначеності Запропоновано методику використання адаптивної базової моделіформування у студентів професійних дій з фахових дисциплін в технологіях навчання. The article considers the issues of professional training of futurespecialists and proves the importance of forming professional actions in them in the study of professional disciplines. The analysis of modern researches and publications which are devoted to modeling of professional activity of experts, introduction of innovative technologies of their preparation, development and application of structural-logical schemes and models of formation of professional actions is carried out. It is noted that the system of formation of professional actions in any professional discipline forms a hierarchical structure and is a multi-stage process. The system of formation of professional actions is considered as a static and dynamic structure. It is determined that the dynamic structure of professional action formation is unique for sensory-subject, perceptual-subject, subject-intellectual and abstract-intellectual types of educational activity. Problem situations are defined as a didactic tool that unites all components of professional action. The stages of creating and solving a problem situation are determined. Adaptive basic models of professional action formation have been developed, which imitate the real professional activity of a specialist in solving problem situations and naturally unite motivational, target and operational structures of activity. The peculiarity of such models of formation of professional actions in future specialists is the ability to determine the zone of immediate development due to adaptive step-by-step reduction of information uncertainty.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУІПА; ГО «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesТ. 13, № 25;-
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectмайбутні фахівціuk_UA
dc.subjectметодикаuk_UA
dc.subjectфахові дисципліниuk_UA
dc.subjectмоделі формування професійних дійuk_UA
dc.subjectпроблемні ситуаціїuk_UA
dc.subjectадаптивні базові моделіuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectfuture specialistsuk_UA
dc.subjectmethoprofessional disciplinesuk_UA
dc.subjectproblem situationsdsuk_UA
dc.subjectmodels of formation of professional actionsuk_UA
dc.subjectadaptive basic modelsuk_UA
dc.titleАДАПТИВНІ БАЗОВІ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ДІЙ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВuk_UA
dc.title.alternativeADAPTIVE BASIC MODELS OF FORMATION OF PROFESSIONAL ACTIONS IN FUTURE PROFESSIONALSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
463-Article Text-985-1-10-20220728.pdfhttps://amtp.org.ua/index.php/journal/article/view/463/403395,28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.