Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8419
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРябчиков, М.-
dc.contributor.authorМица, В.-
dc.contributor.authorЛитвин, О.-
dc.contributor.authorRiabchykov, M.-
dc.contributor.authorMytsa, V.-
dc.contributor.authorLitvin, O.-
dc.date.accessioned2024-08-19T07:27:51Z-
dc.date.available2024-08-19T07:27:51Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationРябчиков М. Цифрові компетентності як обов'язкова складова підготовки студентів спеціальності "Технології легкої промисловості" / М. Рябчиков, В. Мица, О. Литвин // Адаптиве управління: теорія і практика. Сер. Педагогіка. - 2023. - Т. 17, № 33. DOI: https://doi.org/10.33296/2707-0255-17(33)-02uk_UA
dc.identifier.issn2707-0255-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8419-
dc.description.abstractThe study is devoted to the problems of forming modern digital competences in students studying in the speciality "Technologies of light industry products". The authors prove that Ukrainian educational institutions are lagging behind leading foreign universities in this area. A number of requirements for the formation of competencies are identified, which take into account the main descriptors and functions of the future specialist. At the same time, the general components of digital competence may include the development of abstract concepts, the creation of digital and physical products of the fashion industry, independent search for general and special information on trends and prospects for the development of the industry, the ability to identify oneself as a consumer of digital technologies, forecasting trends in the development of digital technologies, etc. The design component of competence may include the ability to use 3D software, create and model avatars, use artificial intelligence systems in design, consumer and digital technology interaction in the global market, intuitive design. The technological component includes additive technologies, intelligent smart devices, modern digital industry practices, interaction in VR environments, the effectiveness of creating 3D clothing and environments free of material constraints, and the expansion of artificial intelligence capabilities. Management competencies include digitising a brand's marketing campaign, encouraging digital fashion consumption, visual communication in various digital contexts, determining the effectiveness of solutions, generating feedback, creating and managing virtual influencers. The marketing components of the competence include the basic principles of e-commerce, the formation of electronic databases of products of various assortments, electronic customisation, feedback in digital business, and the identification of promising forms and methods of e-commerce. ослідження присвячене проблемам формування сучасних цифрових компетентностей у здобувачів освіти, які навчаються за спеціальністю «Технології виробів легкої промисловості». Доведене відставання українських закладів освіти у даному напрямку від провіднихзакордонних університетів. Визначено ряд вимог до формування компетентностей, які враховують основні дескриптори і функції діяльності майбутнього фахівця. При цьому загальні складові цифрової компетентності можуть включати розробку абстрактних концепцій, створення цифрових та фізичних продуктів індустрії моди, самостійне знаходження загальної і спеціальної інформації з тенденцій і перспектив розвитку галузі, спроможність ідентифікувати себе, як споживача цифрових технологій, прогнозування тенденцій розвитку цифрових технологій і т.п. Проєктувальна складова компетентності може включати здібності використовувати 3D програмне забезпечення, створювати і моделювати аватари, використовувати системи штучного інтелекту в проєктуванні, взаємодії споживача та цифрових технологій на глобальному ринку, інтуїтивне проєктування. Технологічна складова включає адитивні технології, інтелектуальні смарт пристрої, сучасну практика цифрової індустрії, взаємодію у VR-середовищі, ефективність створення 3D одягу та середовища, вільного від матеріальних обмежень, розширення можливостей штучного інтелекту. Управлінські компетентності передбачають оцифрування маркетингової компанії бренда, спонукання до споживання цифрової моди, візуальну комунікацію у різних цифрових контекстах, визначення ефективності рішень, формування зворотних зв'язків, створення та керування віртуальними інфлюенсерами. Маркетингові складові компетентності передбачають основні принципи електронної комерції, формування електронних баз виробів різного асортименту, електронну кастомізацію, зворотні зв'язки в цифровому бізнесі, визначення перспективних форм і методів електронної комерціалізаціїuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУІПА; ГО «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesТ. 17, № 33;-
dc.subjectcompetencesuk_UA
dc.subjectvirtual influencersuk_UA
dc.subjectdescriptorsuk_UA
dc.subjectartificial intelligenceuk_UA
dc.subjecte-commerceuk_UA
dc.subjectactivity functionsuk_UA
dc.subjectdigital technologiesuk_UA
dc.subjectкомпетентностіuk_UA
dc.subjectвіртуальні інфлюенсериuk_UA
dc.subjectдескрипториuk_UA
dc.subjectелектронна комерціяuk_UA
dc.subjectфункції діяльностіuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.titleЦИФРОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЯК ОБОВ’ЯЗКОВА СКЛАДОВА ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ТЕХНОЛОГІЇ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ»uk_UA
dc.title.alternativeDigital competences as a mandatory component of the training of students in the specialty «technology of light industry»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
622-Article Text-1262-1-10-20240119.pdfhttps://amtp.org.ua/index.php/journal/article/view/622/529383,72 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.