Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8156
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛИСЕНКО, Сергій-
dc.date.accessioned2024-06-11T18:03:15Z-
dc.date.available2024-06-11T18:03:15Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.isbn978-617-558-080-6-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8156-
dc.descriptionForum-SOIS, 2024: Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя : збірник матеріалів (наукових праць, тез доповідей) 6-го Міжнародного науково-практичного WEBфоруму / за наук. ред.: М. Л. Ростоки, Т. С. Бондаренко, Г. С. Черевичного; упоряд. М. Л. Ростока; літ. ред. Ю. А. Кравченко, Н. М. Василенко, бібліогр. ред. О. В. Углова] ; НАПН України, ДНПБ України, УІПА, КНУ ім. Тараса Шевченка. Вінниця : Нілан-ЛТД, 2024. Вип. 5. 389 с. DOI: https://doi.org/10.33407/lib.NAES.740977uk_UA
dc.description.abstractЗа результатами аналізу педагогічної теорії та практики з організації та реалізації персоніфікованого освітнього середовища визначено його напрями, розкрито суть понять «особистісна освітня траєкторія» та «особистісний освітній маршрут». Наведено виклики, що пов’язані з цифровим освітнім середовищем. Сформовано перелік проблем персоналізації навчання, зокрема, усвідомлення вибору, визначення характерних ознак освітньої моделі, градації системи завдань. Представлено модель персоніфікованого навчанняuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectособистісний освітній маршрутuk_UA
dc.subjectперсоніфікаціяuk_UA
dc.subjectособистісна освітня траєкторіяuk_UA
dc.titleНАПРЯМИ ПЕРСОНІФІКАЦІЇ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ZbForumSOIS-2024-249-250.pdf380,63 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.